فیزیوتراپیست دکترای حرفه ای محمدعلی ذاکر مشفق
فیزیوتراپیست دکترای حرفه ای محمدعلی ذاکر مشفق

دکترای حرفه ای فیزیوتراپی

Physiotherapy doctor

فیزیوتراپیست ذاكر مشفق دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در ایران با سال ها تجربه کار در کشور کانادا عضو انجمن فیزیوتراپی ایران و کانادا

شبکه های اجتماعی

مشاوره تخصصی

رزور نوبت
تکمیل فرم رزرو نوبت به منزله ثبت نهایی نوبت نیست و پس از تکمیل فرم همکاران ما جهت ثبت نهایی نوبت شما با شما تماس خواهند گرفت.
۸۱_۷۲

جناب آقای دکتر ذاکر مشفق، متخصص فیزیوتراپی بوده و مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس خود را به ترتیب از دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی ایران دریافت کرده است. وی پس از گذراندن مدارج علمی فوق؛ از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۱ در دانشکده علوم پزشکی تهران و بیمارستان سینا با سمت مربی آموزشی مشغول به کار شدند.

۸۷_۸۱

سپس در سال ۱۳۸۱ به قصد کار و ادامه تحصیل؛ عازم سفر به کشور کانادا شده و پس از ۵_۶ سال کار و تحصیل در کانادا و شهر تورنتو، و گذراندن دوره‌های مختلف آموزشی، نظیر: حرکت درمانی، تمرین درمانی، موبیلیزیشن و منیپولیشن؛ به علت تعهد کاری و عشق به وطن؛ به کشور خود بازگشت.

۹۸_۸۷

لذا در سال ۱۳۸۷ کلینیک فیزیوتراپی خود را در اهواز، راه‌اندازی نمود؛ و در حال حاضر کلینیک فیزیوتراپی کیانپارس، واقع در شهر اهواز؛ به مدیریت آقای دکتر مشفق، دارای به‌روزترین تجهیزات و امکانات درمانی فیزیوتراپی بوده، و پرسنل حاضر در مجموعه، همه روزه آماده خدمت‌رسانی به بیماران عزیز می‌باشند.

۱۴۰۱_۹۸

لازم به ذکر است که جناب دکتر مشفق، در سال ۱۳۹۸؛ دکتری حرفه‌ای خود را از دانشگاه نامز اسپانیا دریافت نموده و با کسب سال‌ها تجربه و مهارت در زمینه فیزیوتراپی؛ بدون اغراق یکی از بهترین فیزیوتراپیست‌های اهواز و ایران به شمار می‌روند.

۰۲_۱۴۰۱

به زودی ...

درباره

دکتر فیزیوتراپی

فیزیوتراپیست محمدعلی ذاکر مشفق

مرکز فیزوتراپی کیانپارس، با مدیریت فیزیوتراپیست ذاکر مشفق؛ فارغ التحصیل از دانشگاه نامز اسپانیا؛ و کسب بیش از دو دهه تجربه در زمینه درمان انواع بیماری‌های مفصلی و عضلانی؛ در سال ۱۳۸۷ در محله کیانپارس اهواز، فعالیت خود را آغاز نموده است.

ایشان دارای دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی در ایران و عضو انجمن فیزیوتراپی ایران و کانادا بوده؛ و با سال‌ها کار و تحصیل در کشور کانادا، به تجربه ارزشمندی در علم فیزیوتراپی دستیافته است. لذا امروز به عنوان یک دکتر فیزیوتراپی مجرب، با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن و متدهای نوین درمانی؛ در زمینه ارتوپدی، نورولوژی و درمان آسیب‌های ورزشی فعالیت دارند.

همچنین پس از انجام جراحی، صفرتاصد پروسه درمانی فیزیوتراپی را با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های علم پزشکی، به منظور درمان سریع بیمار برعهده می‌گیرند. شایان ذکر است که انجام مشاوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، یکی ‌دیگر از خدمات ارزشمند ایشان است که جهت افزایش آگاهی مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.